Service

Service is voor ons een prioriteit. In onze winkels staan we onze klanten graag bij met persoonlijk advies maar ook online kopers willen we u een persoonlijke service bieden. Tijdens de winkeluren kan u ons per telefoon, per email of in de winkel  contacteren en buiten de winkeluren kan u vragen stellen of ideeën suggereren via ons online servicesysteem.

Via onze webshop kan je:

KOPEN: je paar wordt zo snel mogelijk verpakt (meestal de aankoopdag) en per verzekerde post gratis verzonden (België en buurlanden behalve het Verenigd Koninkrijk) naar het door u opgegeven adres. Onze pakjes worden verzonden met BPost. Houd er rekening mee dat BPost geen pakjes levert bij de buren. Vul een adres in waar iemand het pakje kan aannemen. We kiezen voor deze manier van werken zodat er zeker geen pakjes verloren kunnen gaan.

RESERVEREN: je paar staat bij ons in de winkel voor u vrijblijvend gereserveerd. Je krijgt in je mailbox een reservatiemail. Als er van het gereserveerde paar nog meer dan 1 x je maat op stock is, worden de schoenen voor u de dag van reservatie + 3 dagen gereserveerd; is er maar 1 x je maat meer op stock, dan worden de schoenen de dag van reservatie + 1 dag gereserveerd.

TIP: om zeker te zijn reserveer je best de dag voor u naar de winkel komt. (maximum 2 paar per persoon)